Wednesday, February 18, 2009

BENGANG NAK TULIS...

Kekadang aku rase org tak phm kot bl aku kate nie blog aku n sukati akula nak tulis ape....
Yg pastinye kalo bende nie jadik lagi, serta-merta aku stop tulis blog...sbb aku dah naik menyampah....
Biala org kate perangai aku buruk...skurang2nye, aku xla takut ngan bayang2 sendiri....
Ikut pepatah lakan....kalo takut,jgn la buat...kalo dah buat, pepandaila tanggung....
Aku dah malas nak layan...
Pasni nak wat pape solo2 je ek...Kang kontroversi...n sakit hati....
Yg paham,pahamla...Xpaham sudah...Xde mase n xde kose aku nak jelaskan...
Blog aku,kan...sukatila aku nak tulis ape....

p/s : ye, aku tgh bengang...so, bhs kasar skit..xayu??xpompuan???xkacau org pon...xsuke???
peduli plak aku...

4 comments:

dzulhakim baharom said...

apa pasal shark?

dark_eky said...

emokah beliau??

Mustakim Ahmad said...

aku mcm ada six sense yg benda ni berpunca dari aku..bukan aku nk kecoh or halang ape je yg ko nak tulis kat blog ko...mmg tak leh dinafikan ko ada hak 100% utk tulis ape je dlm blog ko...tp bila apa yg ko post melibatkan orang lain ko kena pikir la psl orang lain jugak...kalo ko nak post psl ko even gmbr ko beraksi ape pun aku x kisah la..tp kalo melibatkan orang lain so aku rasa ko kena la jugak trima pendapat orang lain..itu jer..

sHaRk jer.... said...

mus :
uh....
aku rase ko dah salah paham skit....
tp xpe la...bende nie aku mls nak pnjng2 kan...
mls gak aku nak menceritakan...
xberbaloi pon nak digaduhkan...
yg aku rase beng cumelah bcos aku rase it's a breach of my right...
aku xkaco hak org sbb aku pon xsuke org kaco hak aku...tue je...

eky:
duh..aku mmg emo pon...br tau ker....

akim:
mls nak cerite...