Wednesday, March 4, 2009

pebende???

Maaaaalllaaaaaassssssss sgt skang nie....
tp pakse gak diri nak wat bebende nie sume...
yela, kalo aku sindri xbuat bknnye ader org nak watkan pon....
bkn bende tue leh wat sendiri pon.....
dek sbb mlayan sgt kmlsnku tue....
mulela pk bende merapek2.....
cthnye......y plng kerap a....
"kalo la aku ader super power y mane aku leh wat sesuatu tue dgn memikirkannye saje...."
lg satu lak...
"kalo la aku loaded gle n leh baya org suh wat bebende nie utk aku..."
sanggup pk sejauh itu...
semate2 sbb aku mls nak lipat baju....
hahahhahahaha~.....

p/s: gle bapak malas anak dare nie.... xp

p/p/s: aku anti-lipat baju je ek...rela basuh bj bertan2 drpd lipat bj sebakul...
hahahahah.....

4 comments:

F. Hanim M. said...

aku sgt memahami sentimen anti-lipat baju ko tu...

ainko said...

heh..

dzulhakim baharom said...

pemalas

sHaRk jer.... said...

aneem- hehehe....timekasih sbb memahami...

ain - ko nye 'heh' tue mmg mngandungi bermcm makne...hohohoho...

akim- hampeh!!mmg pemaleh pon... xp