Thursday, March 12, 2009

Ke mana hilangnya dia....

baru 10 bulan aku dapat die....
lame dah aku mngidam sebelum akhirnye aku dapat....
tp dari 10 bulan die menjadi kepunyaan aku tue....
hanya 6 bulan je die dapat aku pegang, aku sentuh dan aku belai.....
Lepas tue...
kitorg terpisah jauh........
di pisahkan 2 negeri......
bila aku bertanye tentang die....
mengharapkan yang milikku tu dipulangkan semule.....
sinar palsu sahaja yang kelihatan.....
sinar yang terpadam pas2 dinyalakan semula sebelum terpadam lagi....
dan kini.....
aku mendapat berita.....
dia dah xde......
xtahu dimana.....
KENAPE!!!!!!!!!
buat SE w580i kaler pink aku tue......
yang aku banggakan kerana kualiti bunyi dan gambarnya yang dapat memuaskan aku....
yang warnanye telah membuatkan aku jatuh hati dulu....
walaupon die xseswai utk dibuat main game.....
huhuhuhuhu.......
Abisla DOPOD ko kak anie......
Xpon aku nak replacement baru......
bkn w580i lg......
ttp yg hargenye same ngan yg tue....
rm660,ok......
heheheheh.....
kenangan bersamamu.....huhuhuhuh.....

6 comments:

ainko said...

hilang ke die?

sHaRk jer.... said...

a'ah....
huhuhu....
katernye....
"kakya,aku misplaced handphone ko a..."
huhuhuhu...

dzulhakim baharom said...

dunia je semua ni
tak kan kekal

dark_eky said...

wakaka
>;D

diba said...

kak shark..e..eh sama lah nset kite dgn yg nset yg ilang 2..
huhuhu~

sHaRk jer.... said...

i_m diba...
ntah2 akaknye tak...
hehehehe...
xder a...
xckp pnjng a jodoh ngan die...
huhuhu...