Wednesday, April 8, 2009

Aku kini dan mereka...

Cerita2 yg menyakitkan hati....
Xsangka aku...rupe2nye, selame nie org membuat cerita palsu ...
Ats sebab ignorantnye mereka2 nie....
Menyebabkan kitorng nie teraniaya....
Mereka yg melanggar kepercayaan...
Mengungkit semuanya semula...
Mempersoalkan rasa xpercaya...
keengganan untuk bermesra....
Knnnya mahu dipercaya....
Tp xpernah mahu bertanya sebab sbnr...
Memahami jauh sekali...
Sebaliknya terus mahu menyalahkan...
Semua tue...
membentuk aku menjadi aku yg kini...
byk sesalan...
byk kebencian...
langsng xbermotivasi...
khilangan matlamat dan cita2 aku sindri....
Aku xmahu menjadi insan itu....
aku membazirkan masa 4 tahun...
nak mencari semula diri aku...
yang hilang sbb mereka yg sbnrnye bodoh sombong...
yg berminda tertutup...
merasa diri mereka hebat...
tp, kehilangan diri tue...
menunjukkan juga betapa aku belum cukup kuat...
betapa sokongan selama ini belum cukup hebat...
Maruah...Harga diri....Ego....
Tercalar...terbakar....
Yg kekal cuma kedegilan....
Tp pedihnya...sakitnya....hirisannya....
Tetap terasa....
Bolehke aku teruskan????
Semangat dah makin hilang....
Aku takut...
Aku risau...
Masa depanku bgmn???
Aku perlukan kepastian....
Jalan yang jelas....
Hala tuju yg pasti....
Sunyi...
Sepi....
Sesat....
Bingung....
Berkecamuk...
Tlng Ya Tuhan....
Tunjukkanlah aku sinar....

5 comments:

dzulhakim baharom said...

Tuhan sentiasa ada
melihat dari atas
pandang saja pada-Nya
kerana dia selalu ada
selalu ada untuk hamba-hambaNya

jangan bimbang orang tak sayang
Tuhan ada
Dia lebih sayang
kerana Dia Maha Menyayangi
bukan?

pokoknya
Tuhan sentiasa ada
melihat dari atas
menunggu hamba-hambaNya

=)

sHaRk jer.... said...

hehehhe...time kasih,akim....
a balm to my wounded heart...
xp

dark_eky said...

meh aku jd cuka lk nk..
hehehe
^_^

ainko said...

elelele..eky nak jd cuka konon..
to shark: mereka pasti terima pembalasannya..kita?teruskan kehidapan..itulah namanya ujian Tuhan..

dark_eky said...

abis tue..
nk jd dettol ker..
ape brg..
:P