Monday, November 24, 2008

Pengenalan yg pertama kali~


Hakikatnye...dis is not my 1st blog..ader je wat skali dulu kat frenster...
Pas2 sbb manjang jela Frenster tue xleh bukak, lame2 dah terus terlupa...
Mula2 tue ingat malas gak la nak join blogging nie...
lame gakla bbrp org hamba allah tue cube nak mempengaruhi, tp xjln..
akhirnye, terpengaruh jugak aku sbb dah xthn kbosanan ddk di rumah nie...
ye ain...akhirnye aku terpengaruh..hehhehe... xp
Harap2 jgakla melalui blog nie, aku dpt lbih mengenali diri sindri, dan rmi org lagi...
Dan mayb jugak kpd sesape yang berminat nak berkongsi ape2 dgn aku..
u are always welcome.... ^_^

3 comments:

dzulhakim baharom said...

welcome.
apsal 'about me' ko mcm aku je.
tiru eh??
huhu..

sHaRk jer.... said...

heheheh...aderla skit....tp tue pon aderla versi y telah dicut dan cut dan cut lg...jgn mara a...nnt kene jual....xp

dark_eky said...

hahaha..=P
ko kena ltk trademark la akim..
kalo idak abis dier tiru sumer skalie..
sian kt bdak nie..
diri sendiri pn X knal lg..
wakaka
^_^