Monday, November 24, 2008

HYDmovie!!!!! dan cutiku...


Bermulanye cuti nie..xtaula pesal..rase bosan sgt....terseksa gakla batin aku.... ditakdirkan pada Ahad yang lalu, sbb dah terseksa sgt rase, aku ajakla Shahitul Badariah pi merayau2 jap....sbb org tue berkereta kan..ajakla pi alamanda.. mase tu mmg aku dah xkesah pi mane n wat ape dah..asalkan aku kua merayau.... knnnye ingat nakla tgk wayang..mase tu HSM3 la..skali xderlak kat GSC.. so aku gatal2la bkk site TGV, kot2 ader ke kan...lehla tuka pi Mines...pon xder gak... sedang aku asyik mengscroll mouse..ttb terpandang satu title movie yang membuatkan jantung aku tersentap... dan mmg benar sekali...Movie yang telah lame ditunggu2 sejak bulan 5 dulu....HANA YORI DANGO THE FINAL MOVIE!!!!!!!!! dan aku tgk tarikhnyer....bagai nak meraung aku jadinye krn tarikh tayangan dah lepas...huhuhuuhu...... untuk meluahkan kekecewaan aku....aku terus menelepon hamba-hamba allah yg aku tau same fanatik ngan aku....dan kekecewaan aku dikongsi bersame... Ttp kekecewaan tu xla lame...kerna aku mendapat berita bhw ia masih lg ditayangkan di M'sia...walaupon hanya ade di Damansara..Jauh tue weh...Damansara ngan Kajang nak pi smate nak tgk wyng...uth HYD aku pegi jua..terus aku tempah tiket n wat plan...mmg serius punye excited..hahahahahah..... Walaupon byk bende y merisaukan aku...tp aku ttap pegi jugak...dahla xpnah2 spi c2...nak blk lmbt lg....harapjela sumer slamat...Nsb baik ade rakan seangkatan...ain naziha dan Che' Yam...tanpa korg, xkan dpt aku tgk cite tue...hehehehhe..... xp

0 comments: