Tuesday, May 26, 2009

Bknla nak kate diri nie pandai sgt......tp mslhnye yg mmg hangin gle nie....
dgn umur yg tinggal bbrp hari je lg nak jejak 22 nie....
masih lg dihidangkan dgn soklan pekse yg bertahap sekolah rendah yg plng rendah nie....
kalo buku die cam buku sek rendah tue xpe la lg....
ni buku style tahap budak dok TASKA....TASKA okeh....
mmg cukop2 a membakar diri nie.....
Gle anti aku ngan paper penilaian hr nie.....
Memetik kate2 CT Husna......xlenguh pon tgn menulih....
Tambah lg ayat CT Odett....aku siap ade time nak menong lg.....
(kalo Ct Odette tue sempat menong mmg kronik abis a paper tue...)
Dan aku plak....dokla merapek spi ke tahap yang aku pon mmg xtau ape....
wassalam je la y aku leh ucap kat paper tue.....
dan esok....lg satu paper.....
yg jugak x brp aku gemar......
so, persoalannye....
nak bace ke xnak?????
dah online nie......mcm.....
hahahahahaha........
xbaik gle aku nie.......ngadapla kejap....
sbb aku bkn genius y bleh menjawab walaupon x bc......
tidak jugak tuan punye photographic memory yg boleh ingat semuanya ngan sekali tgk saje...(TGK yek...bkn bace...hebat tue...)
Xmau...tp kene la mau jugak nampaknye.......
Ingat bebaik shark....kang turun pointers menangis xberlagu ko nnt.....
mase tue br padan muke sindri.....
dgn pnoh meek nyer......BAIKSSLAHHHH...insap jap nie..... xp

+ROGER & OUT!!+

2 comments:

dark_eky said...

eksen lk dier..
bgs la snang..
Xyh studi..
hahaha
^_^

Miss Zahidah Zakaria said...

gud luck!

btw

salam singgah ;)